ששון יוצא להרפתקה לילית

ספר ילדים חדש ומקסים
SASON

ששון הוא סוריקטה קטן, בן למשפחת סוריקטות גדולה ודעתנית. הסוריקטות מתגוררות במתחם משלהן בפארק בעלי-חיים. במשפחה של ששון לכל אחד יש תפקיד, כל אחד צריך לתרום את חלקו בליקוט מזון בשביל המשפחה. הבעיה היא שששון לא מצליח בתפקידו. הוא חולמני, עיניו נמשכות ליופי, ובמקום ללקט אוכל הוא מלקט מציאות ואוצרות כמו כפתורים, צדפים, ושברי זכוכית נוצצים. הוא מאכזב את עצמו ומכעיס את משפחתו. הוא מחליט לעזוב את הבית, ופוגש בדרכו צ'יפמנק (סוג של סנאי גדול) שמתגורר לבדו. לאחר הרפתקאות והתנסויות מוצא ששון את מקומו במשפחה, ומגלה שגם כשהם כועסים עליו, הם אוהבים אותו ומקבלים אותו ללא תנאי.

בסופו של דבר שונותו של ששון, והיצירתיות שלו, משפיעות לטובה על שאר הסוריקטות ועל כל בעלי החיים שבפארק.

הסיפור  מלווה באיוריו של דייויד הול. איורי צבעי מים ידניים מרהיבים, שיש בהם עדינות ופיוטיות שמזכירות את איוריה של ביאטריקס פוטר. הספר הופק באיכות גבוהה – הוא מודפס על דפים עבים בגוון מט, ודפים אלה מחמיאים מאוד לאיורים. הספר יפהפה, כך שבנוסף לסיפור הרגיש ומעורר ההשראה, הוא מעניק לקוראים גם חוויה אסתטית ואומנותית.

הספר בן 48 עמודים, הטקסט מנוקד ומתאים לקוראים בכיתות הצעירות של בית הספר, ולהקראה בהמשכים לילדים צעירים יותר. הוצאת סיאל.

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
admin

admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה?! יש בך שלד!

התלהבתי מהספר "נא לא ללקק את הספר הזה" ושמחתי מאוד לגלות שמחבריו, עידן בן ברק וג'וליאן פרוסט, יצרו ספר חדש. שמו של הספר החדש הוא