אי קטן של ילדות בטעם של פעם

"חלבלובון" מגזין ילדים מלא קסם, שאפשר לקרוא בו לבד, ואפשר ליצור באמצעותו שיחה ופעילות משפחתית
HALVLUVON

הדפדוף במגזין חלבלובון שלח אותי אל אי קטן ומוגן שכולו תום ילדי. לזמן קצר חזרתי להיות ילדה שקוראת בעיתון ילדים איכותי של פעם.

חלבלובון הוא מגזין ילדים ייחודי ומלא קסם. כל גיליון מוקדש לנושא אחד, יש בו סיפורים קצרצרים, מידע מעניין, והרבה מאוד משחקי נייר, חידות, תשבצים, שעשועי צביעה וגזירה, רעיונות למשחקים בבית, ואפילו מתכונים קלים ומתאימים לילדים.

בין הנושאים: 'חגיגה', 'בטיול', 'מלכותי', 'בכושר', 'בתיאבון', 'משחקים'. בכל פעם אני מופתעת מחדש מהגיוון, ומהזוויות המעניינות בהן מואר כל נושא.

לדוגמה: בגיליון המרתק המוקדש לנושא "עבודה" יש שירי עבודה משלושה מקומות בעולם (ביניהם שיר מישראל: שיר העבודה והמלאכה מאת חיים נחמן ביאליק), סיפור על מקצוע ייחודי לנשות שטוקהולם – חתירה בסירה המשמשת כמונית מים, ומידע וחידון על מקצועות שנעלמו מהעולם.

halav avoda

הגיליון נקי מסטריאוטיפים מגדריים ואחרים, ואין בו פרסומות ותוכן שיווקי.

גיליונות חלבלובון יעניינו ילדים בטווח גילים רחב, מגיל הגן ואפילו עד גיל 12. הקריאה בהם אינה קריאה פסיבית, אלא קריאה שיוצרת מעורבות רגשית ופעילה בזכות השאלות והמשחקים. ילדים קטנים יזדקקו לעזרת הורה או אח גדול שיקריא להם את הסיפורים ואת הוראות המשחקים, וגם יגזור עבורם אם יש צורך, וזו יכולה להיות הזדמנות נהדרת לשיחה ולבילוי משפחתי משותף.

מתוך הגיליון "בכושר"
מתוך הגיליון "בכושר"

 

אפשר לעשות מנוי על המגזין, או לקנות גיליונות בודדים בחנויות ספרים. רשימת חנויות ופרטים נוספים באתר של המגזין: https://www.halavluv.com

*

רונית ש' דינצמן

[email protected]

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
admin

admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה?! יש בך שלד!

התלהבתי מהספר "נא לא ללקק את הספר הזה" ושמחתי מאוד לגלות שמחבריו, עידן בן ברק וג'וליאן פרוסט, יצרו ספר חדש. שמו של הספר החדש הוא